pátek 10. června 2016

Indická extáte


Jedu si teď na indické vlně, zkouším a jsem stále nadšená. Ty aujurvédské bylinky jsou báječné. Tentokrát jsem se dostala k tomu, abych ozkoušela reethu a amlu. A protože jsem občas lenoch líná, nechtělo se mi nejprve nanášet na vlasy reethu, čekat, smývat a to samé opakovat s amlou, tak jsem je prostě smíchala dohromady. Výsledek je skvělý.


Jak na to?
Vlastně v no poo postupech není pro mně zatím moc co objevovat, takže jsem si připravila vlasovou masku jako vždy.

Smíchala jsem dvě lžíce reety a 2 lžíce amly do jedné misky. Opět jsem pomalu přilévala teplou vodu a rukou hnětu, přelévám a čekám, dokud pasta nedosáhne požadované konzistence. Měla by být tak akorát, ani řídká, ani tuhá, aby se dobře nanášela na vlasy. Klidně začněte s tužší konzistencí a dle potřeby ji můžete ještě trochu naředit. Pasta se nanáší hůře než jíl. Na vlasech nechám pastu působit 5 minut a poté důkladně vymyji. Je potřeba opravdu vymývat delší čas, aby prášek nezůstával ve vlasech. Pokud se tak stane, poznáte to po uschnutí, když jsou vlasy jakoby tuhé.
Výsledek je báječný, vlasy jsou lehoučký a nadýchaný.

P.S.: Pokud by se vám stalo, že jste pastu nedostatečně vymyly, snadno se to dá spravit kančím kartáčem. Důkladně pročešte!

P.S.2: Reetha pění, takže se dá skvěle použít i jako neškodná pěna do koupele. (Odkoušeno osobně na dcerce :) ).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

Designed ByBlogger Templates